Jumaat, November 30, 2012

CARA MUDAH ASINGKAN KUNING TELUR


salam readers,

pagi tadi saya jalan2 kat blog kawan2, terjumpa video youtube tentang cara mengasingkan kuning telur dgn putihnya dengan cara mudah iaitu menggunakan botol air mineral

saya tak pasti uploader ni dari mana, mungkin cina... tapi perkongsian ini bermanfaat & saya pun akan cuba nanti
 



16 ulasan:

aziekz berkata...

Thanks atas info ini..


Benar2 bermanfaat,.:-)



aziekz berkata...

Thanks atas info ini..


Benar2 bermanfaat,.:-)



Amie berkata...

Tq for sharing IG...

Ummiarissa Mahdi berkata...

wah...memang idea kreatif ni...bolehlah nak tunjuk kepakaran ngan jiran2 sebelah rumah ni..hehhee

Cik Nurul Siezuka berkata...

Boleh cuba nih.. Tq sebab share.. :)

IBU GEBU berkata...

sama2 aziekz

IBU GEBU berkata...

sama2 amie :)

IBU GEBU berkata...

kak ummi, waahhh... sebelum tu kena tunjuk dgn suami dulu skill terbaru ni

IBU GEBU berkata...

sama2 cik Nurul

Norzie hany berkata...

Salam kenal n follow sini.
nice info,tq for sharing.

kak eni berkata...

assalammualaikum,hi...info menarik :)

Sunah Sakura berkata...

banyaknya spam kat komen akak ni..huhu..

erm, kalo kuning telur yang da pecah tu susah sikit la kan nak buat camni..

IBU GEBU berkata...

salam kenal juga norzey

IBU GEBU berkata...

hai kak eni :)

IBU GEBU berkata...

sunah, bukak blog setahun sekali mmg mcm tu lah jadinya :(

Nora Karim berkata...

wah.. menariknya... mudahlah kerja2 di dapur lepas ni... thanks share...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...