Isnin, Disember 12, 2011

WARDINA DAN ISU OMBAK RINDU



 
isu ke filem Ombak Rindu ni? trend sahaja kot... sebab filem ni sana sini diperkatakan pada waktu ini, bila dah lama sikit makin suam makin suam... itulah namanya trend

so, bagi yang suka mengikut trend pastinya tak nak TERLEPAS menontonnya... takutlah kawan2 tanya

"kau dah tengok belum OMBAK RINDU?"

malulah pulak kata belum tengok kan... (lebih malu dari TERLEPAS mengerjakan solat)

pagi tadi ada terbaca dekat fanpage wardina, cerita asalnya wardina mengajak rakan2 peminatnya menonton filem bergenre islamik dari negara seberang yang bertajuk "Hafalan Shalat Delisa"

naskah yang sarat emosi juga adaptasi dari sebuah novel, bagus niat wardina tu... dalam membaca komen2 yang diberi ada yg menarik perhatian saya & ingin saya kongsikan di sini















dah baca? so, apa kata anda?

p/s: manusia memang akan rasa hebat bila dapat jadi KEYBOARD WARRIOR, saya tak pelik bab2 nak jawab komen setakat kat FB, blog dan sebagainya  kerana saya lebih takut nak jawab apa depan Allah swt nanti... wallahua'lam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...