Rabu, Oktober 05, 2011

TERIMA KASIH MAK DARA!

HARI NI SAYA SUKA!SEBAB MAK DARA BUAT SAYA SUKA!TERIMA KASIH BANYAK BANYAK... MAK DARA MEMANG COOL!

acely, dah beberapa kali singgah blog BICARA MAK DARA n tak lupa tinggalkan komen seperti kebiasaannya saya BW memang suka komen kalau isunya best...

tak harapkan apa2 pun, tapi ternyata mak sudi buat kunjungan balas & tak lupa juga meninggalkan komen walaupun sebaris ayat (ceh... dah macam lagulah pulak...)

hari ni mak sudi pulak pilih blog saya sebagai BLOGGER PILIHANNYA (1 drpd 4 blogger lain)

sekali lagi ucapan terima kasih buat mak... moga mak & suami bertambah tambah suksess lagi dalam bidang yang diminati iaitu penulisan skrip & mak juga minat buat hamper kan? cantik2 pulak tu... tak caya boleh tengok kat FB beliau kat SINI... waah, promot lagi tau! ok mak, miss u like crazy lah!!! bak kata pinky momma, mak ni meeeemaaaang GOJESSSSS!!!

*SUKA GAMBAR MAK YANG KAT ATAS NI, SEBAB... SUKALAH.... hehehe... sebab ayu....(pinjam kejap dari FB mak, tak marah kan...)

Wordless Wednesday ::PULUT KUNING::


::SELAMAT HARI LAHIR BUAT ALONG & ABANG NGAH 5 OKT 2011::
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...