Jumaat, September 09, 2011

FAIZAL TAHIR HILANG PEMINAT?

abang ROCKENSTEINERS kita ni bakal releasekan album baru tak lama lagi n konsepnya sangat fresh & tidak ada langsung meniru mana2 konsep yg pernah dihasilkan di mana2 muka bumi sekalipun!!! waaaaaaahhhh.... tak sabar nak dengar ni!

demi kelainan itu juga, FT sanggup berdepan risiko bakal kehilangan followers muzik beliau sebelum ini... tengok tu, demi revolusi muzik yg beliau perjuangkan... sanggup kehilangan peminat! tak ramai malah mungkin tak ada pemuzik sekarang ni yg sanggup buat macam tu ya... SALUTE!

proses rakaman belum pun bermula, setakat ni masih dalam proses pengumpulan material... so korang yg tak sabar nak tunggu buah tangan terbaru dari FT kenalah tunggu..

*TERBARU: Faizal bakal membuat persembahan dalam konsert Suara Kami di Stadium Merdeka pada 17 Spetember ini dengan sebuah lagu sahaja. Selain Faizal Tahir, artis lain yang turut terlibat adalah Yuna, Pop Shuvit, Lan Typewriter, Psycho Unit serta beberapa artis antarabangsa iaitu kumpulan K Pop, Rania, Naresh Iyer (penyanyi India) dan Chinmayi ( penyanyi Hong Kong)

KREDIT: murai.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...