Isnin, Disember 12, 2011

WARDINA DAN ISU OMBAK RINDU



 
isu ke filem Ombak Rindu ni? trend sahaja kot... sebab filem ni sana sini diperkatakan pada waktu ini, bila dah lama sikit makin suam makin suam... itulah namanya trend

so, bagi yang suka mengikut trend pastinya tak nak TERLEPAS menontonnya... takutlah kawan2 tanya

"kau dah tengok belum OMBAK RINDU?"

malulah pulak kata belum tengok kan... (lebih malu dari TERLEPAS mengerjakan solat)

pagi tadi ada terbaca dekat fanpage wardina, cerita asalnya wardina mengajak rakan2 peminatnya menonton filem bergenre islamik dari negara seberang yang bertajuk "Hafalan Shalat Delisa"

naskah yang sarat emosi juga adaptasi dari sebuah novel, bagus niat wardina tu... dalam membaca komen2 yang diberi ada yg menarik perhatian saya & ingin saya kongsikan di sini















dah baca? so, apa kata anda?

p/s: manusia memang akan rasa hebat bila dapat jadi KEYBOARD WARRIOR, saya tak pelik bab2 nak jawab komen setakat kat FB, blog dan sebagainya  kerana saya lebih takut nak jawab apa depan Allah swt nanti... wallahua'lam

13 ulasan:

al_hakim berkata...

kita tonton filem indon bukan sebab kita sokong indon.Kita tonton dan sokong filem Islam.

IBU GEBU berkata...

sangat setuju hakim, dalam setiap kejadian di muka bumi ni pasti ada yang baik & ada yg buruk, peraturannya mudah... yg baik jadikan contoh & yang buruk jadikan sempadan

IEQAH berkata...

ada betulnyaa jugakk itu

IBU GEBU berkata...

thanks ieqah

Halimatun Sa'adiah berkata...

ombak rindu tu pasal chenta jea...

Ujie berkata...

jalan dakwah mmg berliku.
nak mengajak ke arah kebaikan mmg byk yg menentang.

saya sokong jwpn wardina..semoga dia terus 'kuat'!

Cik Rose Cute berkata...

sokong gan Wardina jugak...

IBU GEBU berkata...

saya juga menyokong wardina, bagi saya pendapatnya itu betul...

محمد رازيق berkata...

tak kisah indon ke apa.. janji membawa pengajaran.. inshaallah.. kak, free2 jmput dtg blog, bc sakititu, sakit ini?? :)

Rosniena berkata...

saya pun setuju, salahkah untuk memberi pandangan dan kadang sedikit mengkritik.yg saya dapat lihat,kebanyakkan org kita sukar terima kritikan dan pandangan.cepat saja melatah..pembikin filem atau drama malaysia,asyik2 cerita hantu2 dan cinta samapi naik jelek.mungkin orang kita minat ke situ.

Aza/Rin/Na berkata...

akak sokong kata2 dan semangat Wardina dan Ibu Gebu ... kita dah tak banyak masa nak mengejar keagungan dunia ni malah tak kemana2 kita akhirnya ke kubur dan akhirat jugak .. bagi yang komen2 Wardina tu, mereka tak nampak dan tak melihat dgn mata hati .... malah mereka tak faham pun .... berdoa aja la kita agar kita semua kekal dalam hidayahnya.. ;-) assalamualaikum

Kakzakie berkata...

Apa saja yg baik walau dari mana sekalipun ianya wajar dipraktikkan. Namun yg tidak baik walau ianya asal dari rumah kita sendiri baiklah dijauhi...

Mencari yg baik dan menjauhi yg mungkar.

yangyuyu berkata...

salam, thanks dtg ke blog sy. kalau nak pinjam silala-yg tak letak watermark tu terlupa-tapi xkisah la, letak je link bawah gambar ye...


nice apam polkadot atas tu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...