Rabu, Disember 28, 2011

APAM POLKADOT WARNA PINK (MERAH JAMBU)



apam polkadot warna pink adalah warna yang amat digemari oleh kebanyakan pelanggan saya (sebab biasanya yang oder adalah perempuan) so, tak hairanlah jika warna ini menjadi pilihan mereka



untuk apam polkadot versi merah jambu kali ini, saya kongsikan foto tempahan dari adik fiza yang kini berada di perak

fiza membuat tempahan melalui e-mail meminta saya menghantar apam kerumah ayahnya di jertih sempena hari jadi saudara terdekat beliau... fiza ni antara customer yg baik & "tak banyak songeh" yang saya pernah berurusan, bayaran yang di bank-in juga lebih dari bayaran sepatutnya....

"tak apa, saya sedekah buat bisness kakak" katanya...

semoga murah rezeki fiza & proses menyiapkan apam beliau dijalankan dengan penuh senyuman & apam juga naik dgn begitu gebunya... (setuju tak bakers2 sekalian?)


hasil akhir setelah di packing

entry berkaitan:
RESEPI APAM POLKADOT


*entry ini dihasilkan bagi membantu pelanggan serta adik2 saya yang mencari ilham memilih warna yang cantik dan bersesuaian dengan citarasa mereka dalam menghasilkan apam polkadot yang menarik atau membuat tempahan untuk majlis2 mereka... harap dapat membantu




9 ulasan:

aDisH.sHidA berkata...

cantik la..........................malam esok nak mengapam jugak

Melly Octaviana berkata...

Cantik sekali apam nya, warna nya ceria.. btw salam kenal dari melly ,follower no.292

syiela berkata...

cantik la pinky

~ miSs rAkinAh ~ berkata...

camne nak tempah?

IBU GEBU berkata...

gud luck shida

IBU GEBU berkata...

hi melly... blog kamu juga menarik
salam perkenalan ya

IBU GEBU berkata...

syiela... cantik kan? org pompuan confirm suka warna pink

anyway thanks

IBU GEBU berkata...

miss rakinah boleh ke page tempahan di FB

http://www.facebook.com/pages/TEMPAHAN-KUIH-MUIH-JERTIH/159882627402793

Yukado Ziikii berkata...

Sy nak tny....apam polkadot biasa nya saiz s atau m??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...