Rabu, Oktober 26, 2011

BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER


asalnya BLOG IBU GEBU dihasilkan adalah sebagai log harian, tempat untuk saya mencurahkan rasa hati & emosi pada ketika itu...

tapi lama kelamaan saya jatuh hati dengan blog & mula bercerita untuk berkongsi, tak kira samaada tips harian, resepi2 mudah, motivasi atau sebarang info yang saya rasa bermanfaat...

idola saya dalam berblog ada 2-3 nama dalam kepala, tapi yg utama tentunya BEN ASHAARI
( bukan bodek) sebab memang saya menghasilkan blog setelah secara tak sengaja terbaca artikel berkenaan dgn putus cinta ke apa saya tak ingat... (soon saya kongsikan artikel itu)

saya terus tertarik untuk terus membaca, membaca & membaca lagi blog beliau... dan akhirnya mengambil keputusan untuk menghasilkan blog sendiri

sekarang setelah lebih kurang 11 bulan blog ini dihasilkan, saya tetap menjadikan ben sebagai rujukan, terutama dari segi TREND BERBLOGGING!

*menaip entry ini dalam keadaan tergesa2 kerana dah nak dekat pukul 5! ahahaha...

12 ulasan:

-✿Ayu✿- berkata...

salam kenalan! dri segmen abg beng!

Syafiq Ahadin berkata...

Salam singgah dari saya, Syafiq Ahadin . :D

QasehSuci berkata...

salam kenalan...Qaseh dtg singgah dan follow...(^-^)

Miss Ayu Nushka berkata...

salam ziarah.dr segmen yg sama^^
ayu dh follow
jemput2 la singgah kat blog ayu plak

SpidermanHere berkata...

Salam ukhuwah tuan blog. Lina datang dari segmen yang sama. Dah follow blog ni. Kalau ada masa, jom terjah Lina balik :) http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

wanie wonek berkata...

singgah sini dan datang utk follow. jom terjah blog saya

Ujie berkata...

salam perkenalan..dari segmen Ben.

mmg gebu apam kat header tu! ^__^

KiMiE berkata...

Salam perkenalan.. Dari segmen yang sama :) - Follow blog kamu! - ^_^

Jom terjah : http://kimie-blog.blogspot.com

QmaRidh berkata...

salam perkenalan! dri segmen abg ben! jom singgah blog saya..

CikHoneyBee berkata...

cikhoneybee dtg singgah sini. pink nye blog die. follow sini ya. jmpt ke blog

http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

syahirah berkata...

salam perkenalan :))

sggh dr segmen
kalo ader kelapangan,
meyh la ke blog sy yer :)

http://cinta-hakiqi.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

Arol Mubin berkata...

Salam perkenalan daripada Arol Mubin! :)

# Lambat terjah sebab ada masalah sikit ;
http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/10/berhenti-merungut-dan-belajar-untuk.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...