Rabu, September 21, 2011

SITI NORDIANA BERTUDUNG... kan manis tu

GAMBAR NI DARI PAKCIK GOOGLE

ini penampilan terbaru siti nordiana , penyanyi yang pernah kontroversi dengan isu imej seksi satu masa dulu...

sejuk mata memandang, harap2 biarlah berhijab itu bukan semata kerana fesyen ya nana,
niatnya untuk menutup aurat kerana ia dituntut dalam agama...

seperti biasa perubahan pasti akan ada mulut2 yg mengata "entah2 sekejap aje tu..."
ada macam2 lagi mulut2 "kurang asam" yang sibuk nak mengata... tapi macam nilah, orang tu dah buat perubahan positif, apa kata kita bagi sokongan kat dia...

soal siapa dia yang dulu tak perlulah di perkatakan lagi, bak kata seorang sahabat saya dulu... dosa ni kalau sekali buat akan keluar bau busuk ya amat sampai tak sanggup nak cium, nescaya kita tak berani buat dosa.. tapi Allah maha mengetahui kerana kita perlu percaya perkara yg tidak kita nampak... WALLAHUA'LAM


kredit: abushahid

7 ulasan:

BeloG MTT berkata...

Manisnyaaaaa :)

Ary berkata...

harap-harap betullah...

IBU GEBU berkata...

@belog MTT: kannn...

@ary: insyaAllah, doakan yg terbaik buat saudara kita

Sunah Sakura berkata...

alhamdulillah...sweet sangat..

IBU GEBU berkata...

@sunah: bersyukur kerana dia diberi hidayah...

Alya Esprézzo™ berkata...

alhamdulillah..

IBU GEBU berkata...

@alya... syukur melihat saudara kita berhijrah kearah kebaikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...