Ahad, September 25, 2011

KREATIFNYA MEREKA CIPTA BERAS PALSU!

tak selera nak hadap beras palsu ni yang dipercayai dibuat menggunakan campuran keledek dengan plastik... PLASTIK? ...hadoi... agak2 la wei kot ya pun nak bunuh diri, jangan nak bunuh orang lain jugak...

sebab beras palsu ni dijual disalah satu bandar terbesar di cina... nampak tu? dah lah palsu, jual macam tak hengat kat bandar pulak tu... mestilah ramai yang beli kan?

haih... harap2 tak ada lagi yang "terlepas" ke pasaran malaysia ya... eeeuuuuwwwww!!!!


SUMBER: ohtidak  
p/s*LEPAS NI AGAKNYA ADA PULAK JUAL DURIAN PALSU, AIR PALSU, ROTI PALSU... tak sanggup mak noq... lama2 mak pun lesu... ahahaha

3 ulasan:

cikgu isza berkata...

uiks.. banyak betul benda palsu sekarang..

IBU GEBU berkata...

betul tu cikgu, bukankah lebih baik kekreatifan mereka tu digunakan untuk membangunkan negara atau apa2 yg mendatangkan kebaikan...

erm....manusia...manusia

DaYaH JeLitA berkata...

telur palsu pon ada...dah sampai malaysia dah..hati2 taw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...