Rabu, September 14, 2011

COMELNYA! KALAU BETUL BAKAL TUNANG ALLY


COMEL  N  SWEET JE TENGOK MEREKA BERDUA NI...

harap2 bukan sekadar gossip setelah ally putus tunang, mungkin jodoh beliau dengan gadis ini yg bernama Farah Lee yg baru berusia 22 tahun & masih menuntut di IPT  luar negara...

sama2 kita doakan... amin

kredit & cerita lanjut cthoney

12 ulasan:

AdyBudika berkata...

mana leh ally nak rampas ady pnya!!!

Mamaleesya berkata...

sweet...muka ada iras ally

IBU GEBU berkata...

@ady: sila sedar diri ya... retis ker? ahahaha

@mamaleesya: memang sweet... suka tengok

Sha berkata...

mcm penah tgk pulak gurl nih...


alahhhh baru nk try ally..dah kne sambar...kuikuikui

IBU GEBU berkata...

@sha: maklumlah... umur ally tu dah berapa... so, dia pun tentu tak nak tunggu lama2 kan... kalau memang jodoh dia dgn Farah ni lah...

mizzkechique berkata...

alorr comelnya.. bertudung lak tu... belajar kt korea kan..

IBU GEBU berkata...

@mizzkechique: awak pun comel what...

Cik Puan Zura berkata...

dah la comel, berilmu, bertudung.. elok dah tu...

IBU GEBU berkata...

@cik puan zura, betul tu... kita doakan menjadi hubungan diorg

DoodleLicious berkata...

eh,,dua dua sama comel lah..

IBU GEBU berkata...

@DoodleLicious: kan... comel kan

mia berkata...

hye dear,
do visit my collection..

http://glariousshawlcollecitons.blogspot.com/

thnx so muchhhh dear..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...