Selasa, Ogos 16, 2011

WACANA: JIKA AKU DIBERI MASA SEMINIT BERJUMPA RASULULLAH S.A.W...

assalamualaikum, saya join segmen dari blog wacanaku, kan elok bulan2 mulia ni kita lebihkan ilmu agama kita, dan ini salah satu jugak... mudah2an kita akan selalu mengingati nabi junjungan kita... insyaAllah...

hasrat dan impian saya jika diberi masa seminit untuk berjumpa Rasulullah S.A.W...
adalah untuk mengucapkan jutaaan malah lebih dari itu ucapan terima kasih kerana baginda adalah idola bagi seluruh umat islam seluruh dunia, x perlu lagi nak cari artis atau orang2 lain sebagai ikon atau idola...

baginda adalah contoh yang TERBAIK, seorang suami yang baik, seorang ayah yang baik, malah seorang manusia yang begitu terpuji sifatnya...

saya rasa tak cukup seminit rindu saya untuk berjumpa rasullullah S.A.W terubat, saya akan meminta baginda untuk berjanji supaya dapat saya berjumpanya lagi dilain waktu, didalam syurga mungkin...

itulah antara impian & hasrat terpendam saya sebagai umatnya... wallahua'lam

*NOTA: klik header wacanaku untuk join, sampai tengah malam ni je.... jom2!!!

4 ulasan:

PinKy MoMMa berkata...

dia adalah sebaik baik idola..rasanya kalau diberi peluang tak terkeluar suara ini..

terkedu melihat wajah bersihnya itu :)

IBU GEBU berkata...

betul tu mama pink... thanks komen, awak ni peramah...

mas saari berkata...

first time singgah sini dari blog wacanaku! Mas kalau diberi peluang jumpa Rasulullah SAW mesti tak tahu nak cakap apa...speechless!!

Ujang9897 berkata...

terasa rindu pada Rasul kita...=(



salam kenal kak..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...