Selasa, Ogos 16, 2011

OPERASI PANGGANG TANGAN part 3

salam ramadhan ke 16 buat semua yg tengah baca entry ni, tak kisahlah siapa pun anda...

entry ini adalah sambungan dari cerita sebelumnya disini...

gambar2 ini bercerita tentang progress tempahan untuk hari ke 15 puasa, alhamdulillah... pelan2 kayuh dapat jugak siapkan banyak ni, kerja sorang eh... tiada pembantu, pembantu tengok adalah... hehehe




suka sikit hari ni sebab perjuangan dah nak sampai ke penghujung, setakat entry ni di tulis taip, tinggal conflakes coklat, almond london dgn biskut oat je yg belum buat...
budget2 hari ni, esok lusa settle... sbb nak fokus pulak pada kek dgn apam polkadot yg dah bersusun tempahan dalam jadual tu...

terima kasih juga buat anda yg mendoakan saya diberi kesihatan yg baik utk siapkan semua tempahan ni, hanya tuhan dapat membalasnya ok... ADIOS!!!


*NOTA KAKI: nantikan part seterusnya pula ya...

3 ulasan:

Run Away berkata...

wah...myk nyer kueh......;d

Acik berkata...

raya! raya ... :)

IBU GEBU berkata...

memang manyak run away!!! meh tolong kakak buat...

acik: hamboi... pose ada lagi 2 minggu tau, dah ada bocor belum? hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...