Ahad, Julai 24, 2011

Ini Anwar Hadi godol 3 trofi pada kemuncak DIGI wwwow awards

salam semua, N3 ringkas ni hanya untuk mengucapkan tahniah & mengaprisiasikan rasa bangga terhadap anak melayu yg bernama ANWAR HADI atas kejayaan beliau meraih 3 trofi dalam anugerah digi wwwow yg berlangsung di KLPAC baru2 ini... (maaf klu terlambat update... at least, rasa puas dapat ucap tahniah)

beliau telah memenangi 3 trofi untuk kategori:
                                                                   1-Must Follow Personality
                                                                   2-Video of the Year dan...
                                                                   3-Blogger of the Year

untuk info dan gambar2 sepanjang majlis yg lebih jelas boleh tengok kat sini ok... enjoyce!!!!

3 ulasan:

♕Shareyza Ghazali♕ berkata...

Beliau tak sombong sebab tu beliau menang banyak....hehe,lagipun rezeki kan....tahniah!

Saya sempat jumpa beliau sekejap hari tu.

http://shareyzaghazali.blogspot.com/2011/07/bajetnyewwwwwwww.html

IBU GEBU berkata...

betul tu shareyza, awak dapat jumpa dia? halamak... ni yg jeles nih!!! takpe2, ada rezeki suatu hari nanti dapat jumpa jugak kan...
lagi satu, dia ni semangat kemelayuan tu kuat, itu yg kita kena salute tu...

Tanpa Nama berkata...

salam nk tnye kt web mne nk cari resipi cornflakes coklat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...