Sabtu, Mac 12, 2011

MAT GEBU follow IBU GEBU!!!


 Assalamualaikum

entry ringkas ini terhasil dengan tujuan untuk menyampaikan ucapan ribuan terima kasih buat blogger kesayangan ramai che MAT GEBU yang sudi jadi follower saya

apa kes sampai buat entry2 khas ni kan? sebab bagi saya yang baru setahun jagung dlm dunia blogging, ini adalah satu penghargaan juga pencetus semangat buat saya terus menulis dialam maya ini

che mat blogger yg telah lama bertapak dalam bidang ini, menghasilkan beratus2 entry masakan, pelbagai ilmu & pengalaman telah dikongsi bersama tanpa mengharapkan balasan

jadi amat bersesuaian bagi saya & kamu2 semua untuk terus menyokong & menghormati jasa & hasil kerja blogger sejati ini

TERIMA KASIH CHE MAT & DAPUR TANPA SEMPADAN, KEEP BLOGGING & INSPIRED ME!

2 ulasan:

Mat Gebu berkata...

sama2...minta maaf puan....terlewat sangat ucap terima kasih..

IBU GEBU berkata...

tak apa che mat... saya sangat2 menghargai, moga DTS tambah suksess!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...